مجله خبری بابک

جدیدترین اخبار روز جهان

درباره روش های آرایش مو بیشتر بدانید


انواع مختلفی از درمان های مو وجود دارد که به آنها درمان می گویند. زیرا روش پزشکی می تواند آرایشگر را به سمت حرفه ای شدن سوق دهد. در ادامه برخی از این بهترین آرایشگاه زنانه تهران را توضیح خواهیم داد:


95 درصد از ساختار مو پروتئینی به نام کراتین است. کراتین از زنجیره های بلندی از اسیدهای آمینه تشکیل شده است. الیاف کراتین توسط دو نوع پیوند به نام پیوندهای هیدروژنی و گوگردی به یکدیگر متصل می شوند.

این پیوندها تعیین کننده نوع مو و انعطاف پذیری و مقاومت آن در برابر شکستگی است. ما این پروتئین مو را به دو صورت از بین می بریم، یکی استفاده زیاد از رنگ مو و سشوار و دیگری عدم تامین پروتئین در رژیم غذایی.

درمان پروتئین در اصل استفاده از محصولاتی است که حاوی پروتئین هایی هستند که به راحتی توسط مو جذب می شوند و برای تقویت و بازسازی کراتین استفاده می شوند. شما می توانید محصولات پروتئین درمانی را از فروشگاه های بهداشتی و آرایشی خریداری کنید یا در خانه درمان های پروتئینی تهیه کنید.

یک مکان درمانی

یکی دیگر از محصولاتی که به ترمیم پیوندهای دی سولفید آسیب دیده در مو کمک می کند، محصول آمریکایی Olaplex است. رنگ کلر و حرارت باعث شکستن زنجیره دی سولفید مو می شود.

خوشبختانه، با ظهور محصولاتی مانند اولاپلکس، می توان از آسیب های ناشی از سفید کننده محافظت کرد و پیوند بین سلول های مو را تقویت کرد.

پلکس ها موادی هستند که هیچ تاثیری بر ساختار خارجی مو ندارند، اما می توانند به مو نفوذ کنند و پیوندهای دی سولفیدی آسیب دیده مو را بازگردانند، به همین دلیل است که ما از پلکس برای کسانی که موهایشان سفید شده یا در اثر برخی درمان های شیمیایی به شدت آسیب دیده اند، استفاده می کنیم. . مانند چسباندن مجدد یا صاف کردن. کاملا بادوام است و می تواند شکسته و آسیب ببیند. با پلکس ساختار داخلی مو به طور کامل ترمیم می شود و بند به حالت طبیعی خود باز می گردد.

پلکس تراپی تضمین می کند که مشتریان می توانند با خیال راحت (البته در سالن زیبایی زیر نظر متخصص) موهای خود را هر رنگی از مشکی گرفته تا شرابی و حتی روشن ترین رنگ های موجود را بدون کوچکترین آسیبی رنگ کنند.

در ساختار اولاپلکس هیچ روغنی وجود ندارد، بنابراین کاملاً با کراتین متفاوت است و بدیهی است که نمی توان آن را با کراتین مقایسه کرد.

پس چه کسی اکنون به Olaplex نیاز دارد؟ البته! تمام خانم هایی که به سلامت موهای خود حتی موهای آسیب دیده اهمیت می دهند و می خواهند آن را ترمیم کنند، به راحتی می توانند موهای خود را به هر رنگ دلخواه خود بدون آسیب رساندن به آن رنگ کنند.

خاویار درمانی

سبزی حاوی اسیدهای آمینه، پروتئین، اسیدهای چرب، ید، مواد مفید دیگری است که جذب مو و درمان خاویار می شود و این جذب یکی از مواردی است که آن را زیبا می کند. ماسک حاوی ابیسین است که کاملا التیام بخش بوده و خاصیت ضد حساسیت دارد. Gluco_lipid حاوی لیپیدهای فعال خاویار است. ماده سرامید این ماسک باعث بازسازی و تقویت فیبر مو نیز می شود. محصولات کاتیونی موها را نرم و براق می کند و گره خوردگی ها را از بین می برد.

خاویار تراپی علاوه بر ویتامین های A و E به موها روغن آرگان، کاملیا و آملا نیز تزریق می کند که به موها درخشندگی و تغذیه می بخشد.

موی نازک

موی نازک

موی آسیب دیده

موهای رنگ شده یا سفید شده دائمی

موی خشک

موهای گره خورده

این دسته از موها هستند که برای درمان خاویار مناسب و بهترین هستند.

آرگان درمانی

آرگان یک درخت است و آرگان درمانی استفاده از فرآورده های حاصل از روغن این درخت است. در واقع این درخت کمیاب است و در هیچ جایی رشد نمی کند، بنابراین محصولات آن گران است.

برای بدست آوردن روغن آرگان ابتدا میوه آرگان را در اتمسفر خشک می کنند، سپس پالپ آن را جدا می کنند، هسته را باز می کنند، هسته آن را جدا می کنند و روغن آرگان را در دمای پایین و فشار بالا (فشار سرد) تصفیه می کنند. بیا دیگه

اسیدهای لینولئیک و لیولنیک (امگا 3 و امگا 6 و کمی امگا 9)، ویتامین های A و E، آنتی اکسیدان ها و اسید هیالورونیک از ترکیبات معجزه آسای این روغن هستند که به ترمیم موهای آسیب دیده کمک می کنند.

فواید درمان مو با آرگان

موهای آسیب دیده در اثر رنگ، کلر، مواد شیمیایی و حرارت را تقویت می کند.

آکنه و آکنه را بهبود می بخشد

موها را نرم و تقویت می کند

مرطوب کننده و مرطوب کننده پوست و مو

نحوه استفاده از آرگان درمانی مو

چند قطره را روی پوست سر ریخته و ماساژ دهید تا به پوست و مو نفوذ کند. محصولات اصلی آرگان ضد آب بوده و غلظت خوبی دارند که موها را نرم و صاف می کند.

اوزون درمانی

اوزون درمانی با دستگاهی انجام می شود. دستگاهی که اکسیژن (O2) را به ازن (O3) تبدیل می کند، می تواند برای تقویت مو و فولیکول ها استفاده شود. این روش درمانی باعث جلوگیری از ریزش مو، کاهش ضعف و شکستگی مو و همچنین افزایش ضخامت هر مو و در نتیجه افزایش رشد مو می شود.

فیلوتراپی

پرکننده ها در واقع کانال مو را پر می کنند، اغلب موها به دلیل زایمان یا شیردهی یا یک بیماری خاص یا سفید شدن مکرر نامتعادل می شوند که به موهای گربه نیز معروف است. برای کنترل کمبود وزن، مواد را به مو برگردانید، که برای آن درمان پرکننده توصیه می شود. این درمان کاملا ارگانیک است و نیازی به نسخه ندارد.

[ بازدید : 116 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 2 اسفند 1402 ] [ 19:10 ] [ بابک ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]