مجله خبری بابک

جدیدترین اخبار روز جهان

راهنمای خرید پرینتر اچ پی:


در این مقاله راهنمای کامل خرید پرینترهای اچ پی را در اختیار شما قرار می دهیم. با مطالعه این مقاله اطلاعات کاملی در مورد ویژگی های مهم انواع چاپگر به دست خواهید آورد و به راحتی چاپگر مورد نیاز خود را انتخاب خواهید کرد. چاپگرها اعضای دائمی هر دفتر و اتاق کار هستند و کاربردهای زیادی دارند. پرینترهای اچ پی یکی از معتبرترین و پرفروش ترین برندها هستند. این روزها تقریباً هر خانه ای یک چاپگر HP دارد. بنابراین اگر قصد خرید پرینتر را دارید باید با نکات مهم خرید چاپگر آشنا شوید. اگر قصد خرید پرینتر HP را دارید. اما نمی دانید از کجا شروع کنید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. ما به شما کمک می کنیم چاپگر مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

- چاپگر چیست؟ تفاوت بین چاپگر و چاپگر چیست؟

امروزه از انواع پرینتر اچ پی در ادارات، سازمان ها و منازل استفاده می شود. دستگاه چاپ دستگاهی است که به ما امکان می دهد فایل های کاغذی فیزیکی مانند اسناد متنی و تصاویر را کپی کنیم. در عین حال پرینترها به دستگاه های مختلف الکترونیکی و هوشمند مانند کامپیوتر، لپ تاپ، گوشی های هوشمند، دوربین های دیجیتال، هارد، فلش مموری ها و موارد مشابه دیگر متصل می شوند و قابلیت چاپ اسناد و فایل های دیجیتال را به ما می دهند. بنابراین چاپگرها و پرینترها تفاوت های مهمی با یکدیگر دارند.

نگرانی های مردم مدرن در مورد چاپگر

ناگفته نماند که دستگاه های چاپ در حال منسوخ شدن هستند و پرینترهای همه کاره یا چند کاره جایگزین آن می شوند. خرید پرینتری با تجهیزات فنی مناسب و قیمت مناسب که هزینه های نگهداری مناسبی نیز داشته باشد یکی از دغدغه های امروزی مردم است. توصیه می کنیم برند HP را انتخاب کنید.

- برند چاپگر اچ پی:

پرینترهای اچ پی یکی از قدرتمندترین و کارآمدترین پرینترهای موجود در بازار ایران هستند و طرفداران زیادی دارند. برند اچ پی یکی از برندهای محبوب و قدرتمند در زمینه فناوری اطلاعات و تجهیزات چاپ می باشد. این برند با سابقه طولانی در این زمینه یکی از برندهای مورد اعتماد بازار است و کیفیت محصولات آن با سال ها استفاده و نظرات مشتریان ثابت شده است. امکانات صنعتی مناسب و نوآورانه، انواع سبک ها برای رفع نیازهای اداری و منزل، طراحی زیبا، تنوع قیمت و قیمت های متنوع، کیفیت ساخت بالا، عمر طولانی، قیمت مناسب و خدمات تجاری خوب، از اچ پی مارک قابل اعتماد و خوب است. اگر به فکر خرید چاپگر اچ پی هستید و در بازار گسترده این محصولات هستید، با ما همراه باشید و چاپگر مناسب را با چشمان باز انتخاب کنید.

- خرید پرینتر جوهرافشان HP:

اولین نوع چاپگر HP چاپگر جوهرافشان بود. اساس کار این چاپگرها اسپری جوهر روی کاغذ به صورت قطرات بسیار ریز برای ایجاد تصاویر و متن سیاه و سفید و رنگی است. پرینترهای جوهرافشان HP در 3 و 4 رنگ موجود هستند.

- طبقه بندی پرینترهای جوهرافشان:

چاپگر جوهر افشان خانگی (Deskjet)

چاپگرهای جوهرافشان اداری (Officejet)

چاپگرهای جوهرافشان عکس (کنترل از راه دور Photosmart)

معایب پرینترهای قدیمی HP آوافرهنگ:

چاپگر HP قدیمی از سه رنگ اصلی قرمز، آبی و زرد برای تولید رنگ های مختلف از جمله مشکی استفاده می کرد. ضعف عمده این خط پرینترهای HP این است که چاپگر قادر به تولید سیاهی عمیق نیست. رنگ مشکی ایجاد شده توسط نقاشی‌ها و تصاویر دیواری سیاه و سفید حاصل ترکیب سه رنگ اصلی است و بیشتر شبیه سبز یا سبز تیره است تا سیاه. نقطه ضعف دیگر این بود که اگر جوهر 3 رنگ اصلی شما تمام شد، باید هر سه رنگ را تعویض می کردید، این دو کارتریج جوهر بزرگ همراه جوهر HP امروزی هستند. سرعت چاپ این پرینترها پایین است و بیشتر برای مصارف خانگی مناسب هستند تا عمومی و اداری. چاپگر بهترین قیمت است. با این حال، هزینه های نگهداری و عملیاتی بالا است.

- خرید پرینتر لیزری سیاه و سفید HP:

در پایه چاپگر لیزری تک رنگ (سیاه و سفید) از سیستم الکترواستاتیک چاپگرها استفاده شده است که امکان استفاده از چاپ پرسرعت را فراهم می کند. این دستگاه ها به دلیل سرعت و کارایی بالا برای مصارف عمومی که نیاز به چاپ روزانه زیاد دارند، مناسب هستند. کیفیت چاپ این دستگاه ها نیز بالا بوده و فونت هایی به اندازه 10 عدد با وضوح و جزئیات قابل قبولی با استفاده از این چاپگرها چاپ می شوند. جایگزینی تونر پرینتر لیزری تک رنگ اچ پی و پر کردن مجدد و پر کردن کارتریج هزینه کمتری دارد و هزینه چاپ در هر صفحه بسیار کمتر از گزینه کاغذ معمولی خواهد بود. این چاپگرها برای استفاده های سنگین توسط سازمان های بزرگ مناسب هستند. قیمت این پرینترها نسبت به پرینترهای جوهرافشان بیشتر است.

- خرید چاپگر چندکاره HP:

اهمیت خرید چاپگر چند منظوره HP استاندارد این است که این دستگاه قابلیت چاپ را دارد. همچنین خدمات دیگری مانند فکس و اسکن در یک دستگاه را در یک بسته ارائه می دهد. در واقع یک چاپگر چند منظوره یک چاپگر است. چاپگر، یک اسکنر و یک فکس که یک دستگاه را در اختیار کاربر قرار می دهد. چاپگرهای چندکاره HP برای محیط های کاری کوچک و چند منظوره انتخاب خوبی هستند. این چاپگرها سرعت و دقت چاپ قابل قبولی دارند و قیمت بسیار مناسبی دارند. اگر هر یک از این دستگاه ها (پرینتر، پرینتر، اسکنر، فکس) را جداگانه خریداری کنید، هزینه کل بسیار بیشتر خواهد بود. این پرینترها عیب آن را دارند که برای استفاده در دفاتر بزرگ و پیشرفته مناسب نیستند. اگر مشکلی در قسمتی از این چاپگر وجود دارد. عملکرد کل دستگاه تحت تأثیر قرار خواهد گرفت. برای مثال اگر اسکنر این دستگاه مشکل دارد. کل دستگاه خاموش خواهد شد و سایر عملکردها متوقف خواهند شد. عدم امکان به روز رسانی امکانات و بروز مشکلات فنی متعدد از دیگر معایب این چاپگرها می باشد.

[ بازدید : 2764 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

[ جمعه 6 بهمن 1402 ] [ 11:44 ] [ بابک ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]