مجله خبری بابک

جدیدترین اخبار روز جهان

این نوع نازل برای باز کردن و شستن لوله های فاضلابی استفاده می شود


این نوع نازل برای باز کردن و شستن لوله های فاضلابی استفاده می شود. آبیاران نوین - تامین لوله ولوازم آبیاری. قیمت تایمر آبیاری خانگی. قیمت پمپ کارواش. انواع پمپ و کف کش مورد استفاده در انتقال آب، لجن، فاضلاب و کشاورزی. قیمت تایمر آبیاری بسیار مناسب بوده و با اندکی هزینه میتوانید به گیاهان خود رسیدگی ویژه ای داشته باشید و در مصرف آب صرفه جویی کنید. در گذشته برای زیرشویی ماشین اقدام به حفر چاه و ایجاده چال سرویس می کردند اما با وجود لنس زیرشویی دیگر نیاز به هزینه برای احداث چال سرویس نمی باشد. این مسئله در کنار کاهش زمان نگهداری از گیاهان، باعث صرفه جویی در هزینه ها و وقت ما می شود. نقطه پاشش این نوع نازل دائما در حال حرکت است، در نتیجه هردو ویژگی قدرت و محدوده بالای پوشش را با هم دارد. در کشور ما هم به علت کاهش نزولات جوی، خشکسالی، استفاده بی رویه از منابع آب زیرزمینی و عدم مدیریت درست تخصیص منابع آب به زمینهای کشاورزی؛ باید به سمت آبیاری به روش قطرهای و استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته حرکت کنیم.

کلیه لوازم شامل لوله، اتصالات، شیرآلات و تجهیزات مورد نیاز سامانه های نوین آبیاری. این محصول برای مصارف خانگی، باغ و باغچه کاربرد دارد و در بسته های آبیاری قطره ای در سامانه آبیاری با گارانتی محصول به مشتریان عرضه میگردد. طرز کار این تایمر ها بسیار ساده بوده و نیازی به دانش و تخصص نمیباشد، در هر یک از بسته های موجود در سامانه آبیاری کاتالوگ راهنمای نصب و استفاده این محصول بطور کامل قرار گرفته است، این تایمر از طریق باطری های موجود در بسته فعال شده و دارای طول عمر 1 سال می باشد، از طریق این تایمر میتوانید تعداد دفعات مشخصی در طی یک روز در تایمر برنامه ریزی کنید تا بدون نگرانی در تمامی روزهای هفته در ساعات مشخص، حجم معیینی آبدهی به گیاهان را انجام دهد. معمولاً در یک فضای سبز از چند آبپاش برای پوشش کل فضا استفاده می شود که می توان از طریق یک سیستم کنترلر آنها را کنترل و مدیریت کرد. برای بهبود عملکرد فیلتر علاوه بر خرید یک فیلتر با کیفیت، هر چند وقت یکبار آن را تمیز کنید. معمولا تایمر آبیاری را از جنس مواد پلاستیکی با کیفیت بالا تهیه می کنند که علاوه بر سبک وزن بودن، دوام بالایی در شرایط مختلف از خود نشان می دهد.

فشار کاری، منبع تغذیه، ثابت یا متحرک بودن و دمای آب ورودی عمده ترین تفاوت واترجت ها در مدل های مختلف می باشند. عوامل مختلفی در تعیین زمان و فشار مناسب برای آبیاری دخالت دارند. کیفیت آب کارواش بخار تاثیر زیادی در نتیجه بخارشویی و کارواش خودرو دارد. انرژی مورد نیاز برای عملکرد پمپ و ایجاد جریان فشار بالای آب توسط موتور تأمین میشود. فاصله پمپ با خروجی: فاصله بیشتر پمپ با خروجی آب باعث میشود پمپ فشار بیشتری تحمل کند. به این ترتیب از دستگاه کارواش صنعتی کوچک با فشار آب خروجی 100 بار تا دستگاه های پر قدرت (Heavy Duty) با فشار 3000 بار قادرند تا نیاز های کاربران را مرتفع گرداند . لانس وظیفه مکش مایع شوینده را دارد عملکرد نازل به این شکل است که با کاهش سطح مقطع و ثابت ماندن فشار آب باعث افزایش سرعت پاشش، قدرت و فشار آب می شود. کارواشها برای پاشش آب نیاز به پمپ دارند. فیلتر از ورود آلودگی ها و موانع به پمپ و در نتیجه از آسیب دیدن پمپ جلوگیری می نماید. پمپ کارواش صنعتی در مدل های متنوع و با ویژگی های مختلف تولید شده و به دلیل همین تنوع، کاربرد های وسیعی در صنایع مربوطه دارد.

کار با این نازل سرعت کار را بالا می برد اما قدرت پاشش را اندکی کاهش می دهد، به همین دلیل برای کندن آلودگی های عمیق مناسب نیست. این قابلیت به دلیل داشتن قدرت بالا و سطح پاشش زیاد می باشد. نازل های این لنس به گونه ای طراحی شده که بدون فشار آمدن به کاربر، می توان با آن سطح زیر خودرو را به راحتی نظافت کرد. شرکت COOFIX برای رفاه حال مشتریان خود این کارواش را همراه با شلنگ 6 متری فشار قوی،لنس دو تکه 40 سانتی متری،تفنگی، سوزن، سری اتصال و دارای نازل اسپری قابل تنظیم عرضه مینماید. کارواش صنعتی برقی: این نوع کارواش همان گونه که از نامش مشخص است برای عملیات نظافتی خود از موتور الکتریکی استفاده می کند و برای مصارف نیمه صنعتی و خانگی بسیار مناسب و کاربردی می باشد. یکی از موارد بسیار پرکاربرد و جالب در سیستم آبیاری قطره ای، تایمر آبیاری قطره ای خانگی و نیمه صنعتی میباشد، که برای آبیاری گلدان و نهال و بوته ها با تنظیم زمان و مقدار آبدهی قابل تنظیم میباشد. به طوری که اکثر تولید کنندگان دیگ بخار کارواش به خریداران این دستگاه توصیه می کنند در کنار آن از دستگاه های تصفیه آب از قبیل سختی گیر استفاده نمایید.

[ بازدید : 32767 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 3 خرداد 1400 ] [ 9:15 ] [ بابک ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]